Sånt är livet






Veckan har gått i ett verkligen! Jobb,jobb, vi avtackde Ingrid i tisdags,ledig onsdag som bara sprang i väg,markand på torsdagen men Nathalit,EmelieJennie,Alicia,Millie och Lydia plus symöte på kvällen,ullared i går. Jag har knappt varit hemma på hela veckan.
Vissa veckor är värre än andra..

Ullared i går var verkligen lyckat och en hel del kronor back blev jag. Hittade massor med saker,plus födelsedagspresenter och studentpresenter. Nu vet jag en som blev nyfiken!

Lampan som jag så länge velat ha hittade jag och den hänger nu över köksbordet. En ny kamera blev inköpt,(den gamla är inte bra,blir så suddiga kort.)
 Men med den nya så blir det jättefina kort! Och rosa och fin är den.

Helt plötsligt när jag står där så kommer min faster Solvieg fram till mig! Snacka om att jag blev paff! Där kom hon bara!
Så¨vi tog en fika och satt och pratade en bra stund,så snart åker vi och hälsar på henne igen!

Snart ska jag bege mig till jobbet och det känner jag inte för i dag när det är så fint väder och jag har massor att göra
men men sånt är livet. .....

Nu ska jag fixa håret och greja lite innan det är dags för de lååånga passet på jobbet 16-13.
Så i morgon ska bilen tvättas,dammsugas och dammas för gör jag inte det direkt när jag slutar så lär jag bli liggades i soffan och det är verkligen inte roligt....

Kommentarer
Postat av: Mia

Ullared! Åh vad roligt! Lyckost dig!

2009-04-04 @ 18:24:34
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0