Vecka 28...



Åker jag till LONDON!

Första semesterveckan ska alltså spenderas i London! Fatta va härligt!
Jag längtar redan!


VI får bo hos Gabbi och hennes "familj".

Jag har aldrig varit där,så det ska bli så kul,sitter redan och filurar på vad man bör se och besöka under resan! Och ju mer man kikar så ju mer hittar man.

Buckingham Palace
The London eye
Madame Tussauds
Big Ben

Ja det finns hur mycket som helst!

Det ska bli så himlas roligt!!!!


På jobbet märks det mer och mer att flytten är nära,Fröken M är borta och det känns inte roligt alls!
Vi saknar henne massor och det är bara första dagen..
Jag kommer sakna fröknarna 3 jättemycket när vi i juli går åt 2 olika håll, de åt ett håll och jag åt det andra.
 Känns varken bra eller roligt. Och alla barn!
Jättehärligt att de fortfarande är 3 men jag,jag kommer sakna dom,Mina Kollegor.
Det kommer bli så konstigt efter semestern,kan inte påstå att jag längtar...

I morgon börjar jag kl 13 och innan dess ska det hinnas med lite städ och en prommenad är planen..
Städningen har påbörjats lite här i kväll men nu är det Ugly Betty på tv so jag gärna vill se.
Städ,städning,städas det är ord som ofta används i denna blogg. Antingen så har jag kliniskt rent  här hemma eller så blir det inte av varje  gång som jag borde städa,ajja men städas behövs i alla fall.

Har ni några Londontips så mottages de med tacksamhet.
Jag skriver ni,för jag ser att det för varje dag blir mer och mer människor som läser min blogg. Och det gillar jag. Lämna gärna ett avtryck och ge en kommentar,men bara om ni vill,känn inget tvång,hihi

Hejjdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Berta

Jag tror jag kom på va den där mysiga delen hette "covent garden" :D

2009-04-22 @ 09:04:45
Postat av: din syster

åh, varför sa du inget! jag kunde följt med ju

2009-04-22 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0