Innan kl slog 12...


Då hände det grejor!

Slutade jobba kl 7 i morses,skyndade mig hem för att tvätta.Fixade den,upp och dammsög,ner i tvättstugan,åkte till tippen med massa bös som skulle kastas,in i affären för lite handling,hem,ner i tvättstugan,duscha + att jag har läst 3 kapitel ur bolken Livstid! Så mycket man hinner om man lägger manken till!
+ att jag har spärrat min mobiltelefon,eller jag,de på tre gjorde det!
Hat förnyat mitt abonomang,(fast att jag skulle säga upp det) men fick ett så bra erbjudande och ny telefon! Men jag vill ju behålla mitt nummer och då blev det lite bökigt!
Fick ringa i dag igen för att mitt kort skulle registerars,bad dem att de skulle vänta tills på måndag att aktivera de nya kortet,för det gjorde de ju´så gärna! MEN då stängde de av det jag har nu!! Så nu kan jag varken ringa eller ta emot samtal och sms! Tack för den!
Jag bad dem ju att vänta för att jag hade ju laddat kortet med 125 kr i tisdags,så nu är 111 kr puts väck! Skojjit värre!
Men men man kan ju hoppas att den nya telefonen kommer snart!

Ska snart bege mig för att fika med MiLlI.
Imorgon är  det 80 tals fest! Vad ska jag ha på mig tro?!?

nu kom Gabbi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0