Nu var det slut för denna gång..


Då var den här,sista semsterdagen. Fast jag börjr inte förren kl 15.00 i morgon så jag får vara ledig liiiite längre..

I går kl 11 styrde jag och Ingela goa Bettan till Göteborg för lite shopping och ??
Jag hittade ett par pumps som jag blev förälskad i direk och de kostade enbart 199 kr.Kaononbra! Vi fikade,shoppade och bara gick och pratade,vi hade det jättehärligt i värmen,för varmt det var det! Vid 16 tiden var det dags för oss att gå åt skilda håll,Ingela skulle täffa kompisar och jag skulle träffa Nina med kompisar.
Vi satt på en uteservering på korsvägen(jag minns inte vad resturangen heter).
Klockan 19:30 begav vi oss till Ullevi för där så var ju Madonna kvällens stora  händelse igår!
Men jag blev riktigt besviken! Fy vilka dåliga låtar hon sjöng!
 Hon som har så många bra låtar att välja mellan,helt otroligt. Och det märktes på publiken att de inte var asasasbra! Det blev liksom inget drag. De gamla låtarna som är så bra,ex like a virgin,holliday de hade blivit så remixade att det liksom inte blev bra. Like a prayer var den låt som var helt klart bäst.
Jag hade ingen klocka eller mobil med mig,så jag hade ingen aning om vad klockan var,men när de rumänska gubbarna dök upp så den och sjöng nån rumänsk folksång så kände jag bara att det aldrig skulle ta slut!
Jag som hade sett framimot att se Madonna.
 Men jag sa det innan att det inte skulle bli så himla bra,men man hoppades ju ändå på att det skulle bli bra. Men icke...

Så när jag mötte upp Ingela efteråt så var vi båda trötta,hungriga och smått besvikna. Så vi planterade oss på MacDonalds och pratade av oss om både det ena och de andra,jag hade väl inte världens bästa dag i går men men..
Klockan 03:05 parkerade jag lilla Bettan och lunkade hem,görtrött,somnade så fort att jag inte ens märkte att jag la mig i sängen..
Men det värsta var att jag vaknade halv 10 i morses men tänkte att jag allt kunde ligga kvar en stund och dra mig,men somnade tydligen om igen och vaknade kl 12! Helt otroligt va trött jag var,har inte sovit till 12 sen jag vet inte när!
 Så jag har gått som en zombi här hemma idag,görtrött verkligen.men jag piggnade till när Milli och Lydia kom och ville fika på sommarhemmet. Det blev fika,massa prat och prommenad till djurparken,där Lydia lekte massor.













Blev ju inga kanonbra bilder men det duger,jag fick ju se Madonna i alla fall för det har ju inte alla gjort,och det var en härlig känsla att se henne framför sig så,för det händer ju inte varje dag...

hejjdå

Kommentarer
Postat av: Berta

Jag såg låtlistan på aftonbladet tyckte att hon kunde valt helt andra låtar, men för mig hde det nog mest vart upplevelsen eftersom hon vart min idol sen jag va "teeny weeny" =D

2009-08-10 @ 09:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0