Rörigt värre


Högskolestudier.Rörigt.Ångest.Jobb

Ja så har dessa 2 dagar av denna vecka sett ut.
 Anna-Lena hämtade upp mig kl 8:oo i går,sen bar det av till Skövde Arena,där jag trodde att det skulle vara upprop,men ICKE,istället så var det tal,tal och åter tal. Men även sång,ja sång. Så otroligt tråkigt och lååååångt!
Efter att har lyssnat på hur bra Skövde kommun är och allt som finns att göra där så var det dags att gå i på led mot Högskolan,150 personer, killen som var snäll att stanna vid övergångsstället för att släppa oss,blev rätt paff när han såg hur många v i verkligen var! Men sedan var det dags för information,som tur så var vi två.Anna-Lena och jag.
Vi hjälptes åt så gott det gick.Men sedan träffade vi Carina,som A-L känner och som jag har träffat några gånger.
Efter luchen var det dags att gå åt olika håll,men det gick ju aldelles utmärkt.
Registrering och information.LYSSNA,LYSSNA OCH LYSSNA. Hjärnarn gick på högvarv,ville mest hem och glömma dagen. I bilen på vägen hem var det skönt att prata av sig lite..

Kom hem 15.20 ungefär,byta om,packa väskan och i väg till jobbet med världens huvudvärk!
Så jobbade jag till 07 i morses.
Hem.Duscha.Frukost.Hämta Anna-Lena.Skolan.Lyssna.Information.Lyssna.Hem.Kaffe hos mormor. fika på sommarhemmet med Pia.Hem.Telefon.Datan.
Så har dagen sett ut. Det har gått i ett men det är lika bra att köra när man ändå är i gång.

I morgon blir det Emelietime,biblotek.läsa litteratur.beställa kåravgift.beställa datakonto+ jobb 16-07.
hejåhå här ska det gå!

Det är härliga tider!!

Men nu ska jag kolla in lite på högskolans hemsida,för där får man tydligen kolla ALLT!

Hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0