Fredag


KL är 11:32 och jag sitter här och vet inte rikigt vad jag ska hitta på,känner inte för nåt faktiksk. Men jag BORDE åka till flaskaffären i dag och köpa lite. Men jag har ju massor med ROM hemma så det kanske är ondödigt att köpa?
Så säger jag bara för att jag inte vill åka till stan,hihi.
Men om jag ska ta romen så måste jag köpa coca-cola och då måste jag ju till affären ändå fast då kan jag ju ta det på vägen till Ingela! Det ar smart!

I dag är en sån där dag då jag känner för att vara hemma och bara va,grejja lite...

Ser på Sjukhuset på trean och där ska en tjej föda barn,det lockar inte direkt när man ser det så här!

Fikan med Milli i går var mysig,det är så roligt att prata med henne! Helt plötsligt ringer Petra och berättar att i IOGT huset så säljer de handukar,badlakan,påsakan och massa saker! Ett konkursbolag eller nåt sånt,så jag och Milli åker dit och kikar.Det fanns verkligen massor!
Jag blir lite lätt Schizofren när det finns så mycket att välja mellan,och när jag säger det till Milli så kommer han som sålde grejorna och lägger armen om mig och säger: Men du lilla Schizofren,då ska du köpa dessa här badlakanen för det är de allra bästa.Vi började asgarva. Jag såg ju inte att han stod bakom mig!
Jag köpte 2 svarta handukar och en grön badrumsmatta,Milli köpte 5 handukar. Sedan for vi hem till Petra för lite kaffe och tjöt! Hon har verkligen en fiin lägenhet! Ljus och fin!

Gick in mina nya pumps igår! Meeen ååå vilka skoskav jag fick på tårna! AJajajaj! Så de skorna lär jag inte kunna ha i kväll,var helt skinnflådd på ena tån,usch.

80-tals fest i kväll!

Hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0