Jag vill...

så gärna gå på bio,Luftslottet som sprängdes går ju nu och den hade varit perfekt att se. Har ju läst alla böckerna och tyckte att bok 3 var den allra segaste men filmen ska ju vara bra sägs det!
Men Familjen Malmgren måste se Flickan som lekt med elden först! Så se den i HELGEN vännerna!! hihi



Onsdagen har gått i ett,träning på gymmet men Gabbi,tvättning,mammaprat,träffat syskonbarnen och svägerskan,målat med vattenfärger är min och Emelies nya grej! Skojjigt!

I morgon är det torsdag och jag ska jobba en liten sväng för kollegan ska vara ledig en sväng,skoj att jobba lite dag för en gång skull..
På fredag är jag åter igen ledig och vad som händer då det vet jag faktiskt inte,men nåt blir det säkert.Sen så är det ju jobbhelgen igen och då brukar helgen rulla på fort.

Jag funderar på nya glasögon,mina börjar ge med sig ganska så rejält.






Det finns många att välja mellan...

Kommentarer
Postat av: din syster

nu har jag sett tvåan =D hahah

2009-12-04 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0