LöRdAg

I går blev jag bjuden på födelsedagspresent i form av after work på vatra i skövde av Ingela. Det var himla roligt,massa god mat och dryck! När det är buffé så är det likadant varje gång:man äter tills man nästan spricker!  Men gott var det! En jättebra present faktiskt! Ingela säger på vägen;I dag står jag för kalaset! Jag:Nä det beöver du inte göra! Jo,säger Ingela! Det är min födelsedagspresent till dig,i stället för en tråkig blomma! Haha Okej sa jag men då kör vi samma sväng när du fyller år! haha
Fasen after work skulle man gå på oftare,alltså. Billigt och görgo mat! Mycket skratt! Ja det får vi försöka med,tycker jag.



Men i dag är det lördag och min jobbhelg,så jag ska snart fara till jobbet,men borde äta något först.Funderar på lite keso och clementin,vi ska ju käka pizza i kväll..
Så får det nog bli.

På fredag blir det lite kalas här hemma,funderar faktiskt på smörgåståra.Det äter man ju inte allt för ofta och det är gott.Det vore kanske en bra idé..

Sitter här i soffan och surfar lite och då ser jag att de visar Nord och Syd på tv,den är ju så bra den serien,minns den från att jag var liten.



HEJJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0