Pass,resa=sen klart?


Ett pass ska införskaffas på fredag,ialla fall beställas,resan ska kollas och sen ska det åkas i väg till varmare bräddgrader!
Japp så är tanken,men det verkar inte som att jag har hittat resmålet än!
Vad ska man välja? För det finns ju hur många valmöjligheter som helst!

Men vet ni vad?
Som det känns nu så kvittar det var jag åker bara jag ÅKER! Så är det!
Men planerna är igång och resesällskap finns,så nu är det bara att bestämma sig!




Veckan rullar på som vanligt,fast med en hel del snabba ideér och schemaändringar för fröken Ew är sjuk,stackarn har maginflunsa!
Hon lät riktigt risig,när jag pratade med henne i telefon!
Men allt löser sig,det gör det med lite pyssel och snabbtänkande! Annars så har denna veckan varit lung och det har varit jätteskönt,för förra veckan var en riktig s***vecka!
Bara en dag kvar sen så är jag ledig i 3 dagar! Tjohoo!

Så på fredag ska jag och Emelie mysa lite,hennes önskemål är MacDonalds och så får det nog bli.
Storasyster ska ha kalas och hon är inte bjuden så då passar vi på att hitta på nåt kul!

På lördag blir det A6 med Milo,har inte varit där på evigheter så det ska bli kul att komma  väg lite. Sen skulle vi nog se på melodifestivalen på kvällen och jag måste säga att jag är såå besviken detta år! Vad har hänt med denna tävling?
90% av låtarna är ju så dåliga! Och Petra Mede? Det var verkligen ett dåligt val att ha som programledare!

Nä nu ska jag lägga mig och läsa 3:e delen av millenium serien! Så grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0