Konstig


Jag har till 85% tappat rösten!
Jag kan knappt prata!! Är så hes,låter som en gammal gubbe när jag pratar!

Trots att jag låg sjuk nästan hela december så är det tydligen min tur igen! Kan man bli mer irriterad???
För varje dag som går så blir jag allt mer förkyld,och detta vill jag verkligen inte!
Men vad ska jag göra? Vänta ut skiten antar jag!

Efter jobbet i dag så träffade jag Åsa för en lunch på stan och sen lite shopping, Jag hittade en tröja som jag blev lite sugen på men jag vet inte,får fundera tills i morgon,har ju trots alla 25% rabatt! Det är alltid lika kul att träffa Åsa,man blir så glad av hennes sällskap,sen så pratade vi om semestern till kusten! Det skulle vara så kul att komma iväg!

Imorgon blir det jobbet igen och sedan blir det Åsa igen,vi ska ner på stan å kolla kläderna en gång till å ta en fika. På kvällen blir det Milo tajm och let´s dance! Tror jag ska ta med vinet som jag har kvar i bagen boxen. Chill out ,riktigt gott kan jag säga er.

I dag köpte jag ett fotoalbum som jag sedan har suttit och satt kort i. Va kul det är att se gamla kort och nya. Har inte direkt sett kort på pappa sedan han lämnade oss,och det kändes i hjärtat,det var jobbigt faktiskt,trodde inte att jag skulle reagera så men det gjorde jag! Jobbig,man tror att det ska kännas lättare med tiden men inte än,inte för min del. När man blir påminnd så är det riktigt jobbigt.
Som på jobbet när barnen frågar om min mamma och pappa,vad ska jag säga. Jag vet att jag ska säga som det är,men jag får inte fram orden. Till exempel: Jessica,vad heter din pappa? Han hette Lasse,men jag kan inte säga så,han heter Lasse. Jag får inte fram orden,hette. Det är svårt.
Det sägs att tiden läker alla sår,men i dag kändes det inte så..
Snart har det gått 1 år sedan han lämnade oss,1 år!!
Vissa dagar känns det som det var i går jag pratade med honom,ibland känns det som att jag inte har hört hans röst på jättemånga år. En konstig känsla är vad det är,kan inte sätta ett bättre ord på det men det är en konstig känsla.

Nä nu vill jag bara hoppa in i duschen och sen sängen...


Kommentarer
Postat av: Hetta

Så nu har grejjat utmaningen, tur att du sa den mappen för annars hade jag vart tvungen att ta en snuskbild, och det hade ju inte vart så lyckat haha =D

2009-02-08 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0