Vart tog helgen vägen?


När man jobbar på helgerna så försvinner dom ganska så fort!
Men denna helg har gått nåt så grymt fort,det är redan söndagkväll med Beck på tv.
I går blev det städning på schemat innan det var dags för att sticka till jobbet för ett låååångt pass 17-12.30. Men det går,men det känns när man kommer hem och slappnar av att man är så trött i kropp och huvud.

Någon som såg melodifestivalen?
Jag gillade Alcazar,resten var ju inte alls bra,blev riktigt besviken faktiskt. Petra Mede måste höra dåligt eller?
För trots att hon microfon så skriker hon ju så in i bomben. Varför?
Hoppas att de blir bättre nästa vecka..

I dag blev det pim med Jennie och vi var riktigt duktiga kan jag säga, fast vi inga dataproffs är men efter detta så vette fasen alltså! Så nu i kväll gjorde jag min så får vi se hur det går,men det vore så gött att bli kvar så snart det bara går,och man får ju 2 HELA lediga dagar för detta! De ska jag nog ta till semstern!

Efter pimet så blev det kalas för Nathalie som fyller 8 år i morgon! GRATTIS!! Gav henne faktiskt pengar så hon får köpa nåt som hon vill ha eller spara dom. Sen så fick hon ju den hemma gjorda kaktusen gjord av gurka och godis!
Det var faktiskt lite lustigt att när jag kom dit så tuta det bakom mig och det var moster med familj som kom. Så jag sa nu måste vi sjunga när vi knackar på!
Vi knackade på och öppnade dörren och mittframför står Nathalie med kompisen Lisa redo att gå ut. Och där står
 4 dårar och sjunger så det står härligt till!
Hon blev så generad! Men roligt var det!
Så vi fika på godistårta och massa gott!
Men nu är det inga kalas på ett tag,har ju varit ett varje månad sen november,Mamma,jag,mormor,Marie,Emelie och nu Nathalie.  Nu är det i slutet på mars när moster fyller år. Så ett par veckor är det lungt iaf...


Nu börjar Beck igen,ska titta färdigt innan det är dags för bingen...


Kommentarer
Postat av: Kusin malin

vill att du ska veta att jag litar på dig, jag har kul ihop med dig o jag vet att du aldrig kommer svika mig:)



Jag älskar dig kusin för den du är! du är toppen!<3

2009-02-09 @ 19:09:56
Postat av: Kusin Malin

vill bara att du ska veta att jag litar på dig, jag har alltid kul ihop med dig, och jag vet att du aldrig kommer svika mig=)



Jag älskar dig kusin för den du är<3 du är toppen!<3

2009-02-09 @ 19:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0