JaG hAr SeMeStErN


kring hörnet! I morgon så är det sälen som gäller för hela slanten i
5 hela goa underbara lediga dagar!
 Åååå så skönt det ska bli att komma bort,om ni bara visste!

Så nu sitter jag på jobbet och gör det sista passet innan vi far! Lite segt men det går...
I morgon kl 07:00 då är det SeMeStEr!
Väntar bara på att barnen ska komma...

I dag har Jennie och jag varit och skrivit in oss! Nu jävlar i min låda ska det hända saker,det ska jag lova!
För jag måste ju vinna över Gabbi med ju! Till Påsk så ska det vara minst I mindre! Eller hur Gabbi!!?!?

Nu ska jag planera lite innan det är dags att göra kvällsmat till barnen!

Malin! Jag ringer dig på fredag,så hörs vi på lördag! Haha skoja bara! Ringer på fredag!

Ha nu en underbar vecka allihop,för det ska jag ha!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Kusin malin

Det låter som en bra idé:D



Ha det toppen nu:)

2009-01-10 @ 23:27:37
Postat av: Mia

Vad härligt med semester! Hoppas du får det helt underbart! Men det är jag övertygad om att du kommer kram.

2009-01-11 @ 09:06:04
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Jag ska vinna :D imorgon ska jag simma. so det so!

2009-01-12 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0