JaG hAr En




Kan jag med att ha den på mig ut???

Jag borde städa lite innan det var dags att ge sig av till jobbet igen,men varför ska jag alltid skjuta på det!?
 AllMänt tråkigt kanske!!?!

Jag kom på en toppenbra idé i dag! Jennie,Åsa och Jag borde åka till GoTlAnd o sommar! Sola,bada,grilla,äta gott! Jennie var sugen på det så nu ska jag fråga Åsa med.
HAR velat åka dit men det har aldrig blivit av men i sommar kanske?

Jag tänkte faktiskt ta en prommenad till jobbet i kväll men då kom jag på att jag ska byta pussel ju! Men jag ska ju lämna
tillbaka de gamla och hämta nya! Då sprack det,men sen hur ser det ut att gå med en övernattningsväska med pyjamas,nessesär,påslakan,lakan och örngott över hela stan liksom!?
Det får helt enkelt bli en annan kväll..

Alldeles snart så ska jag ge mig på onsdags rätten på veckomenyn. Och där står det Kyckling,Ris och grönsaker!  Det går riktigt bra med veckomatsedel,jag är inne på första veckan bara men än så länge går det bra!
Eftersom att jag tar med lunchlåda varje dag nu så har jag i kväll ett problem!
Jag ska ju till jobb 1 i kväll och imorgon ska jag till jobb 2,jag kommer att glömma lunchen på jobb 1! Jag vet det! Men jag kanske kan ställa mobilen på att larma kl 7 i morgon bitti,om jag nu inte glömmer det! haha

GåR var det lite drop in kalas hos syster som fyllde 22 år! Grattis! Nu börjar du komma upp i åren du med! hihi!
Jag och Emelie åkte i genom HELA stan för att hitta en blomsteraffär som var öppen men vi fick ge upp och åka till Coop för allt var stängt,men det var ju en söndag fast att den var en tisdag...
Tack  Marie,för ALL go fika,du är duktig på att baka du!



Nä nu måste jag greja lite!

Kommentarer
Postat av: Din syster!

haha, ja du gluffsa i dig rätt bra ;) Hahaha, nej bara kul att de va gott och tack för den fina blomman! Eller ja, blommorna =D haha

2009-01-07 @ 21:03:27
URL: http://porrmary.blogg.se/
Postat av: kusin malin

klart du kan ha den mössan;) ha det så trevligt nu så hörs vi på fredag:D <3

2009-01-10 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0