Regnet det bara öser ner...


Men jag gillar det! Det är hög mysfaktor när det regnar.

tisdag åker vi till London. Och tänker dig,jag har aldrig flygit innan,aldrig! Så det ska bli spännande!
Så ikväll ska jag börja packa,hur mycket eller lite ska man ta med? Jag vill ju inte ha för mycket med,bara lite lagom. Men som vanligt när man ska resa bort så blir det gärna lite för mycket som sllinker ner i väskan.Det är många," det här behöver jag,denna måste med" så helt plötsligt blir det för mycket.
Men denna gång ska det Inte alls med mycket,bara lagom.

Helgen har gått i ett. Blev lite London planering i fredags med Milo och Mikkis. Måste säga att vi var ganska överäns om vad vi vill göra och se! Ska bli mycket roligt!

Men fasen MIlo,jag funderar på den där osten! Hihihi

På lördagen blev det lite Grilla hos broder med familj. Väl på PA:s så ville jag betala maten med svägerskan vägrade och nästan putte bort mig från kassan. Jag blev chockad! Köpte Naturgodis,74 kr gick det på! Det är ju inte klokt vad dyrt! Detta grämde mig hela kvällen! Hutlöst!


I dag blev det en tur till Media Market i skövde för att köpa ett minneskort till kameran. Sen en fika hos moster,Malin och Manne. Sen bar det hem illa kvickt,där jag har storstädat i dag,dammsugit,dammat,torkat golven,ja det blev faktiskt en hel del gjort!


Så nu sitter jag här mätt och belåten,men ååå så sugen på en smulpaj med rabarber och vaniljsås. Men det blir det inte i dag,men det hade varit så smarrit!

I morgon blir det ben vaxning,fika med Åsa och sen en fika med Milli och Pia på eftermiddagen. Så morgondagen lär gå den med.
Sen så vill jag träffa syrran med innan jag åker,får ringa henne en gång till och se om hon har kommit hem!

Funderar på att packa:

  • 1 par highwater jeans
  • 3 klänningar
  • 2 par leggins
  • 2-3 linnen
  • 1 kofta
  • 1 jacka
  • 2 bolero


  • Men det blir säkert ändringar men jag har en plan,hihi

    Nä nu ska det bli Harpers Hill maraton..

    hejjdå



    Kommentarer
    Postat av: Mia

    Jag har aldrig varit London men skulle verkligen vilja! Vad roligt för dig att åka dit! Hur många dagar? Man behöver oftast inte så mycket med sig men som sagt det blir gärna det.

    2009-07-06 @ 05:45:26
    URL: http://maias.blogg.se/
    Postat av: Gabbi

    Vi har tvettmaskin ockso you know ;) haha. handduk for ni lona, so ni vet!

    2009-07-06 @ 11:03:37

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0