Regniga söndagen...


En dag till med regn!?!?

I dag har jag lite sådana där tråkiga BORDEGÖRASAKER.Även fast det är semster..

  • Promminixa
  • Städa


Jag som känner för att ta en rejäl prommenad! Visst jag har inget emot regnet men att ta en prommenad när det är så här är inget roligt.Men det kanske lättar snart...

Och städningen då,ja den lockar ju inte direkt den heller,inte för att det är såå himla mycket men ändå. Min garderob därimot den borde jag ta tag i,börjar få lite ångest över den. Drömde i natt att min mamma kom och rensade,vek och la kläderna enligt färger. Då är det ju dags att fixa till den...

Men helst av allt vill jag ligga i soffan å se en film eller nåt,när det är sånt här väder..

Men nu bjuder jag på lite bilder från Madame Taussud..

  
Mel Gibson och Will Smith                      Jennifer Lopez

 
Christina Augilera                                    Justin Timberlake & Jag

 
Orlando Bloom                                         Tom Cruise

  
Julia Roberts                                             Angelina Joli & Brad Pitt

 
Milo,Daniel Craig & Jag                         Milo,Sean Connory & Jag

 
Milo & Beckham som ser elak ut..        Jag & ROBBIE

Det finns ännu mer bilder men detta får räcka för nu,det tar sin lilla tid att lägga upp bilderna här..

Hejjdå





Kommentarer
Postat av: Berta

Ooooooo you and your maaan ;)

2009-07-19 @ 12:12:09
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0