7 dagar kvar


= SEMeSTER.

Egentligen borde jag gått och lagt mig för längesedan,men trots det så sitter jag här och kom på att matlådan tills i morgon inte existerar. Vad ska jag ta mig till? Orkar verkligen inte bröta med det nu,är faktiskt gansk trött. Jag får väl kasta ner lite grönsaker och en burk tonfisk i lunch lådan och äta tonfisk sallad i morgon till lunch. Japp så får det bli.

I går var jag ledig och det var hur gott som helst,fast min lilla lista den blev inte gjord för fem öre,dagen spenderades på förmiddagen men Mikkis och Milo. Sen for jag upp till svägerskan och syskonbarnen en stund innan det var dags att gå på husvisning.  Men detta hus var inget för mig av den enkla anledningen att jag hatar snetak!
 Enligt mig så är det ett big no no!

När jag kom hem så hade jag sådan fruktansvärd huvudvärk så jag visste knappt vart jag befann mig. Hemskt! Trodde att jag skulle kräkas vilken sekund som helst! Det bara snurrade runt i huvudet,kunde inte hålla ögon öppna. Men va tusan det gick över men jag är faktiskt lite mör i huvudet i dag.

Men denna dag då har det jobbats och sedan kaffe på Jennies altan och en sväng till Skövde.Men fasen va duktiga vi är. Starka och rediga brudar!
Det var gött att komma bort en stund och tänka på annat..
Jag hittade massor som vanligt,men denna flicka sparar eller rättare sagt försöker spara til London! Fast sparandet kunnde gå lite bättre egentligen..

Nä nu måste jag lägga mig,börjar ju kl 7 i morgon bitti.

Hejjdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0