8 dagar


kvar,sen är det semester! Nu räknas det ner för fullt kan jag säga.

Vet inte riktigt vart jag ska börja,det har varit intensivt det sista. Hinner inte med riktigt känner jag.
 Jag är faktiskt helt utmattad.Sover som aldrig förr,det räcker att jag sätter mig i soffan så sover jag..
Livet består just nu av jobb,äta,sova,jobba,äta,sova, ja så känns det i alla fall.Och inget blir någonsin som man hoppas. Både arg och besviken blir jag faktiskt,mest arg.
Ingela sa idag att hon tycket att jag skulle byta arbetsplats. Jaa vem vet,de borde jag kanske och tanken har faktiskt slagit mig men om jag kommer in på högskolan så har jag en perfekt tjänst,Slipper ta studielån och det är ju toppen.
Men vem vet vad som händer. Ska inte fundera mer på det förren efter semstern. Orkar inte tänka så mycket på det just nu.

Midsommar var helt ok. Jag var alldeles för lessamer egentligen. Trött och sliten satt jag på en camping i Lidköping. Jäspade mest...
Vi åt god mat och skrattade mycket men Jag var så himla trött så helst längtade jag hem till min goa säng och att bara ligga där å se på film eller nåt. Men roligt var det,alla hade det roligt det var mest jag som inte var i form alls för midsommar. Så på lördagen åkte jag hem igen. Med kusinen som också ville hem,så vi åt gott och pratade hela lördagkvällen och slappade i soffan.

Jag är så trött så jag måste hitta på saker hela tiden,är knappt hemma och är jag hemma så sover jag i soffan. I söndags så va ju kusin Elin här å sen var jag hos Broder och sen var jag hos Milli och fikade. Kom hem vid halv 10 på kvällen och la mig och sov,och nu är det en ny arbetsvecka.

MEEEN i morgon är jag ledig,och då har jag en lista att följa så jag får saker gjorda här hemma,det är ett måste!

Fasen detta blev ju ett positivt  inlägg??

Om 12 dagar åker jag till London! Och det,det ska bli så himla roligt! Längtar för fullt.

Funderar på att klippa mig,om jag känner mig själv rätt så klipps allt av och det vill jag ju egentligen inte men att klippa upp de ganska så bra och låta längden vara kvar,kan de vara nåt tro?
För nu gör jag ingenting med håret,bara toffs,toffs,toff och det är så tråkigt!

Hittade några bilder på snygga uppklippta frisyrer,vad tycker ni?






hejjdå






Kommentarer
Postat av: Marie L

Den första frissan var riktigt tuff!

2009-06-24 @ 11:22:31
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0