Efterlyst


Sitter och kollar på Efterlyst,de pratar om Carolin,tjejen som blev mördad. Fy v hemskt!
Mördaren säger att det är ett tragiskt misstag. Hur kan man mörda någon av misstag??
Det bara hände eller vadå? Hur kan man då försöka undanålla bevis och bygga om sin bagaglucka i bilen,är det också ett misstag? Han har ju tillochmen manipulerat geväret som han sköt med! Klart han var medveten av vad han gjorde,varför gör man så annars? Han påstår att hon var död när han sköt henne,Då undrar jag varför man skjuter någon som redan är död?? Ytterligare ett misstag?  Varför åker man runt med någon i bilen i flera timmar? Ytterligare ett msstag? Varför åker man hem och hämtar bensin och häller detta på den döde och ska tända på? Ytterligare ett misstag antar jag? Och sen hålla tyst om detta i 40 dagar? Det är väl ett misstag det med..
Ajja hoppas aset aldrig kommer ut igen!
Usch jag blir så arg på sånt här...

Lediga dagen i dag har gått som hejsan! Så mycket av vad som var planerat har inte blivit av men endel iaf. Biljetter till Män som hatar kvinnor på fredag är beställda,det har städats och det har fikats lite. Och en prommend blev det med Nattis,Emelie och Helena. Och till middag blev det lax med potatis och massa broccoli! Jättegott!
Så nu sitter jag här i soffan med en kopp te och tittar på efterlyst.. Ska hoppa ner i sängen efter det,för i morgon är det dags för jobbet igen.
Tänk om jag kunde vara så pigg i morgonbitti så att jag kom upp i tid så jag kan prommenera till jobbet,hoppas kan man ju alltid...

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ska ju också se den filmen! Är verkligen spänd!

2009-03-05 @ 05:31:10
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0