Jag vann!!


Och då kan man undra vad det var som jag vann!
Joo,en spakväll!!

Har varit med Jennie i skövde idag där det blev en heldel shopping för fröken J! Men inget till lilla mig..
Men sen vände lyckan,kan man säga...
Det bar  av till Lutra bygdegård för lite alovera party. Trevligt men kallt... Lite smått hysteriskt skulle jag säga men det var en erfarenhet det med,men som tur var så var vi 2 st,och med vår humor så funkar allt. Hihi 
Efter en massa prat om olika krämer ,sår och smink så var det dags för lotteri.
Då säger jag till Jennie: Jag vinner aldrig,och vem vill åka på sånt själv?
Då hör jag: Jessica L!!
Och jag;Men det är ju jag!
Hahahaha. Precis när jag sa dessa ord så sa hon mitt namn! Jag vann en spa kväll i skara den 29 april! 
Fasen va vi skrattade,typiskt.

Jennie,du kommer inte undan! hihi

Sen har det blivit en hel del shopping i helgen men inte massor för mig,jag har ju fortfarande inte nåt mitt mål,men jag kämpar. På tisdag blir det vattengympa med Jennie,sen så ska jag kolla efter nåt annat jag kan gå på i veckan.
Måste få mer inplanerade aktiviteter inte bara ut å gå och gå och gå! Ajja det ger sig!

Nu ska jag plocka fram kläder tills i morgon,vi har planerings dag och halva dagen ska spenderas i pingstkyrkan med lite föreläsning.Sedan blir det lite egen planering på stället.

Nä nu ska jag ringa ett samtal innan det blir försent!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Haha hurru, jag kempar ockso. Det syns nu och jag blir so glad :D haha. Ullared ner jag kommer hem iaf! Ta hand om dig, och trena inte for mycket ;) Kram

2009-03-02 @ 15:54:49
URL: http://soulofthesun.blogg.se/myyearintheuk
Postat av: carro

ha en super bra dag!

Kram

Carro

2009-03-02 @ 16:08:47
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad kul...

Man får gratulera till vinsten... kram

2009-03-02 @ 16:46:25
URL: http://nikkis.blogg.se/
Postat av: jennie

Hi hi...

Tack för senast!

Nä,antar att det bara är att gå på den här lilla spa kvällen....hi hi

Kramis och ses i morgon!

2009-03-02 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0