Ledig onsdag!


Fy vad jag fryser!! Inte ens en kopp te värmde i dag! brrrr
Men så blir det när man står ute och pratar i nästan en timme i smäll kalla vintern!
Vattengympan var hur bra som helst,men det visste jag ju sedan innan men det är riktigt roligt!
 Så den ska jag  fortsätta gå på..

I morgon är jag ledig! Ska bli himla gott!

Ska städa lite,plocka lite,rensa ur min byrå som Milo ska hämta på torsdag. En hel del står på schemat faktiskt.
 Men städa är det prioritet på! Sen så borde jag handla lite med,börjar bli dags för det.
 Och en prommenad ska det försökas hinna med! 
Och sen så ska jag ju försöka få biljetter till Män som hatar kvinnor i helgen!  Som jag tror är jättebra! Men vem vet,det återstår att se,men vi hoppas på det,hihi.

Nä nu ropar bingen...








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0