Måndag


Då börjar denna första dagen på veckan gå mot sitt slut. Känner att det börjar bli dags att krypa ner i sängen,det drar lite i ögonlocken faktiskt. Sen så är jag sugen på att fortsätta läsa min bok...

I dag har vi haft kompetensutvecklingsdag på jobbet och föreläsningen var himla inressant.
Många tankeställningar fick man.. Sedan bar det av till Nivå för att ätta lite lunch och det smakade himla gott. Sen gick jag och fröken M in i en affär här i stan och jag hittade ett vitrinskåp som jag ska köpa,föll direkt för det. Men när det är frågan,för nu kommer antagligen bordet med.Vi får se i morgon,spännande värre! Vilket tror ni det blir,bordet eller vitrinskåpet?

I morgon så ska jag äntligen komma i väg på vattengympan,ska bli så gött att få tummen ur. Ska försöka komma i väg varje tisdag.
Bodypump,någon som har varit på det? Är det något att ha?
Jag behöver ha 2 aktiviteter i veckan,vattengympa och ?.
Nån som kan rekommendera någon aktivitet på kommunlyftet?
Ja det tåls att fundera på...

Hittade en hemsida med kläder till kvinnor med kurvor:

http://www.kurviga.com/

Det var på tiden! 
Bara för att man är kraftig så vill man ju inte gå klädd hur som helst! Man vill ha snygga,fint sydda kläder. Och i de flesta äffärerna så är de stora storlekarna lika med tält! Inget figursytt utan en rak linje som en treåring skulle kunna sy. De tröjor som finns på Kapphal tex kan jag personligen ha som en klänning,så stora och felsydda är de! Tror de som tillverkar kläder att bara för man är kraftig så vill man se ut som en gammel tant? Nä sådana här affärsideér är bra!
Fler sådana tack!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan varmt rekommendera bodypump. Det är varierande och snabba byten så man hinner inte tröttna, man går igenom hela kroppen och det TAR verkligen. Jag har inte prövat kommunlyftets dock men det är säkert ungefär samma princip som på Form.



Kläderna såg jättefina ut! Håller med dig helt!

Kram

2009-03-03 @ 05:48:25
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0