Söndag


var det söndag igen och dags för jobb i morgon igen.Veckorna går fort men helgen verkligen springer
bort. Helt otroligt.

Malene vann igår! Helt sanslöst värdelöst! Hur kan en så kass låt och sångerska gå vidare?
Hon är säkert jätteduktig på att sjunga opera men detta var rena rama skiten! Usch!

Fattar inte hur folk tänker genom att rösta fram nåt sånt här! Men jag skulle inte bli förvånad om hon tog hem hela skiten europa!

Vad händer i dag då?

Här ska det städas lite och sen ska det bli en prommenad i det sköna vädret. 

Jag har rensat i gaderoberna  helgen och fy säger jag vad mycke man samlar på sig!
Så nu ska hag hiva i väg allt på tippen.

Det känns helt underbart gott att bli av med all bröte. Så i morgon på min rast ska jag  fara dit tänkte jag. Så det blir gjort.
Så snart jag får tid så ska jag rensa klädgaderoberna och hiva i väg kläder men denna gångs så ska jag ge det till röda korset eller nåt liknande. Myrorna kanske.

om jag skulle ta tag i livet lite men det är rätt gott att sitta här lite,läsa lite bloggar,nyheter och massa annat roligt.

Någon som har en favorit blogg som ni kan tippsa om?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0