Grattis Marcus...


På födelsedagen!
Vi ses på kalaset sen!


Helgen borde alltid vara 3 dagar,inte bara 2. Man kopplar av på ett helt annat sätt än på 2 dagar. Helt underbart.
Gårdagen spenderades i Skövde med Anneli,Helena,Nattis och Emelie. Skor skulle köpas, så efter 1 h inne i skoaffären så hittades det skor.
Finns hur mycket skor som helst! Jag hittade ett par som var turkosa,jag köpte de inte men oj så fina det var.
Fanns flera som jag kan tänka mig att köpa men jag har så himla mycket skor så det känns onödigt,men sen så är det ju himla roligt med nya skor.

I går kväll så kom broder med familj hem till mig för lite prat och tacos! Så mysigt så!
Vi ritade elefanter,hjärtan och massa annat skoj. Och åt massa godis..

I dag blir det kalas hemma hos Marcus som fyller 22 år.

Annars så är det lugna gatan här.
Men jag funderar på att ändra om i vardagsrummet,men det innebär att jag ska putta min jättetunga soffa!
Och den är tung,jättetung!
Men jag tror att det kan bli bra,då skulle jag nog få plats med matsalsbordet jag vill ha!







Men det får bli att vänta med....

Hejjdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0