10 dagar

Jag har börjat träna på gymmet,ajjemen det har jag serru! Jag och fröken Madde,vi är allt bra flitiga. Det var ganska roligt,förutom att jag HATAR att svettas,det är inte min grej här i livet. Jag vet inte hur många gånger jag sa det men Madde hon bara svara:Det är bra att svettas! hihi.
Vi har roligt under tiden,pratar och skrattar. Men i morgon ska jag gå dit själv,vill helst inte det men jag ska göra det innan jobbet i morgon! Vi ska försöka gå dit 2 gånger i veckan,inte alltid att det klaffar med tid men vi försöker iaf.

Kommunfesten förra fredagen var rolig,ja här på förfesten iaf,fattar inte varför man spelar 70% tryckare när 70% är kvinnor? Och dessutom kollegor??
Men skojjig var det...
På lördagen var det kryssning som stod på agendan. Mot Åland. Och vi hade jätteroligt! Massa goa skratt! Men ca 6h sömn på 2 dygn så kändes det på måndagen när det var dags att sticka till jobbet. Som vanligt så glömde jag kameran..
Det var kul att träffa min gamla klasskamrat Johan som jag inte sett sen högstadiet,kul att sitta och prata massa gamla minnen och skratta! Det är ju ganska längesen man gick på låg/mellan/högstadiet....
Det får vi snart göra igen..
 

Var på julmässa i går med Milli och Lydia på Dagsnäs slott. Det var himla mysigt,inte så juligt och det gillar jag när det är,hatar verkligen tomtar,att dessa påfund ens existerar! Usch! Sedan blev det en sväng till osten och där blev det därimot tomtar kan jag säga! Usch!
Sedan blev det lite kaffe och fika hemma hos mig innan det var dags för dem att fara hem och jag skulle till jobbet.

Så har veckan rullat på och den är äntligen över,inte en minut försent,är helt slut efter helgen på jobbet.
Det har varit en intensiv vecka med mycket jobb och massa andra saker. Möte på facket,lunch på stan med Petra och sen lite födelsedagstårta hemma hos henne,fika med Pia ja massa saker. När är jag hemma egentligen??

Joo i fredagskväll för då var Milo,Gabbi och Mikkis här,vi ät hemmagjord kycklingkebab och såg på Idol (äntligen åkte Reza ut,hon är ju urkass!) och sen såg vi filmen Across the universe,mysig och lite smått konstig. hihi

Sen så har Det har varit mycket som gått runt i huvudet. Pratade med ♦ i fredags och det kändes inte bra,känslan i magen blev inte bättre kan jag säga.. Jobbigt,kan inte sluta tänka på ♦.
Tänker på dig..


Nä nu får det bli duschen och sen ska jag lägga mig och kolla på den nya serien V 2009,ni kommer väl i håg V?



Kommer ihåg att jag tyckte dessa utomgjordingar var så läskiga när jag var liten,Men när jag sett serien som vuxen så är det nästan fånigt...

hejjdå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0