Ny vecka och 7 dagar kvar

ja då har den ångestladdade nerräkningen börjat till födelsedagen! Usch,fy och blä säger jag!
Men nu skiter vi i den!

Sitter fortfarande i soffan med kaffekoppen i högsta hugg,men åå så gott det är. Det regnar och regnar men på onsdag hörde jag att det skulle komma snö!! Jippi!

Nu har åter en helg kommit och gått,men den har varit händelserik och rolig. På fredagen så var det julbasar på Nathalies skola men massa fina saker som barnen hade gjort,men jag glömde ta ut pengar så jag köpte ingen,tyvärr. Sen så blev det kaffe hos broder och målning med Emelie i nästan 2 h.

På lördagen så for Milli/Lydia/Emelie/Nathalie och jag  till Skövde för att kolla på Amy Dimond.Hon sjöng 3 låtar och sen signerade skiva. Vi stod där i kö medans Milli och Lydia jagade duracellkaninen! hihi
N var helt salig när det var vår tur att få träffa Amy.Vi tog även kort på henne och tjejerna! Skojjigt!
Sedan åkte vi till MacDonalds för att äta lunch men det var fullt där inne så vi fick köpa med maten och äta i bilen,och låt mig säga att det är ju inte det enklaste att äta i blien med 3 barn. Och beställa i luckan är ju inte det lättaset heller när 3  barn tjötar i örat på en ,jag blev måttlig stressad kan jag säga! 
Sen for vi in till stan för att kolla in den lilla lilla julmarknaden,och lite affärer. Och fika det gjorde vi det med. En riktigt mysig dag med andra ord!
Sedan blev det söndag och helgens sista dag och då åkte Malin och jag till Kinnarp i går och spanade lite och det var precis det jag trodde att det var.Verkar rätt så fint faktiskt!
Sen så åkte vi hem till mig och tjötade lite och såg filmen Baksmällan som är sååå rolig!!
På kvällen sen så blev det träning med Madde och denna gången var vi helt själva,perfekt.
Nu har vi verkligen kommit igång med träningen ordentligt! Börjar tycka att det är lite roligt,men i dag är första dagen jag känner av en ordentlig träningsvärk! Ska försöka komma dit i morgon med...

Men nu borde jag ta tag i disken och grejja lite innan det är dags att fara till jobbet och apt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0