Äntligen fredag!


Ljuvligt! ♥

Denna fredag har varit efterlängtad,kan jag säga er,mycket efterlängtad!
En sån har vecka var längesedan jag hade,en riktig skit vecka rent ut sagt! Och nästa vecka lär inte bli bättre,men så är det,det lugnar väl sig någon gång får man ju hoppas! Men det är 12 veckor kvar till ju eller nåt sådant och DÅ borde det vara liiite lungnare.

Men i dag är det min favvodag,FREDAG!
Var på föresläsning en kortis på morgonen sen så var det hem och käka lite för kl 15 var det dags att plocka upp Madde för en prommenix på berget! Fasen va rediga vi var!
Vi gick 5 km plus lite till, det är himla fint uppe på berget men jag utnyttjar det inte alls så ofta,men det får bli ändring på det.
Man märker inte att man går så långt när man går och pratar hela tiden,och det är så himla härligt med Madde för man kan verkligen prata om allt.

Så nu sitter jag här, nyduschad,kycklingen ska in i ugnen och filmen ska laddas för i kväll ska jag bara njuta av soffan och det ska bli underbart,är precis dundertrött!
Ingela och jag pratade om att åka till minnesafton i skövde i kväll och inte för att vara lessamer på nåt sätt och vis men det är rätt gött att bara ha en kväll hemma! Det var ett tag sen faktiskt.
Så det får bli en annan gång för det förvinner ju inte.

Men på söndag mina vänner! Då är det bakluckeloppis vid utropet kl 10-14 och jag ska sälja massa pryler och svägerskan ska sälja massa fina barnkläder för flickor och Madde ska sälja massa saker hon med! Så kom! Kom! Kom! OCH FYNDA!

Bakluckeloppis 4/10
Plats:Utroppet
Tid: 10-14


Kommentarer
Postat av: Jolene

Vad duktig du är! =)

2009-10-25 @ 21:04:10
URL: http://jolin247.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0