Fredag

Äntligen fredag  igen! Min favoritdag!
Denna vecka har gått relativt fort då jag är ledig i 4 hela dagar! Helt underbart! Det är så skönt att bara få vara och inte ha en tanke på jobb och alla andra måsten,så försöker jag ha det dessa 4 dagar. Och det är så himla härligt. Så i går blev det Skövde och fika med Jonna som jag inte träffat på evigheter!
Och roligt hade vi och massor att prata om. Ja det blev lite shopping med.
Köpte 2 ljuslyktor till min gren som jag så fint satte upp och det blev jättefint men PANG så ramlade en av dem ner och gick sönder,måttligt roligt.

I går kväll var det Me&I party hos svägerskan som stod på menyn. Vilka fina barnkläder! Jättefina! Det är alltid kul att träffas och prata och fika lite,och fikat var super,goda kex och ostar. Tack Helena!
Men som vanligt innan det var dags att åka hem så stod vi ute och pratade länge,men denna gång var Milli med oss och frös! hihi

Idag ska det städas,bakas bullar och bröd! Fick ett brödrecept av Jonna som jag ska testa! Men dammsuga är det prioritet på!
Får se hur det går med bakningen för det är verkligen inte min grej...
Skulle vilja åka ut till kinnarp med....

I kväll så ska jag hem till Milo och gänget för lite prat,god mat och film!

Nä nu ska jag sätta fart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0