Hittar ingen bra rubrik på detta lessamma inlägg....


Det var ett tag sen, kära du. Men varken lust eller ork har funnits de sista veckorna. Vet inte om de har infunnit sig ännu..
Känner mig vemodig,besviken och allmänt trött och sliten men det hoppas jag kommer en ändring på,och det är snart.
Att det skulle bli så här det trodde jag faktiskt inte,trots att viljan och önskan är stor så fann jag ingen annan lösning,trots mina försöka. Har vrit och vänt på allt men det har inte funnits en självklar lösning så det får bli så här. Man säger ju att allt har en mening och det får jag hoppas på,det kanske är något annat skrivit  stjärnorna för mig,den som lever får se.
Men det känns inte bra kan jag påstå men jag varken vill/kan eller orkar ha det på detta vis. Så jag har gjort det som inte känts bäst men som jag tror blir bäst för mig,tyvärr men så ligger det till.
Men nog om lessamheter för det orkar jag inte med mer....

Green Day var så himla bra! Vilken show! Kommer de tillbaka så kommer vi att åka,det kan jag lova.

I morgon är det fredag och jag verkligen lever för fredagarna,de är helt underbara! Även om jag jobbar i helgen så är den toppen!

Idag har det jobbats och finslipat hemsidan och grejjat. Somnade faktiskt i soffan när jag kom hem, det tar på krafterna att jobba mellan 16-12,japp 16:00 till 12:00 dagen därpå. Men det är skojjigt. Större delen av dagen iaf...

Sedan bar det av till en annan förskola för lite drop in fika hos Lill Budda. Mysigt och roligt att se alla de fina skapelser barnen har gjort. Framför allt Buddas..
Där träffade jag även mina gamla och älskade kollegor,saknar verkligen att jobba med dem! Så det är alltid lika roligt att träffa dem.

Nä om jag skulle se till att äta lite, det har varit dåligt med det den sista tiden,men nu så får det bli kyckling och en varm smörgås.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad har hänt? Tråkigt att de är ledsen! Kram

2009-10-22 @ 19:14:48
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej Vännen min!

Förstår att det känns tråkigt....

Men ditt beslut var ju någonstans nödvändigt!!

Kramis och var rädd om dej....

2009-10-25 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0