Whats worh fighting for?


Måndagkväll
och en ny vecka med nya tag är på väg. Det har varit planeringsdag på jobbet i dag och det har gått b.r.a kan man säga. Blev lite smått förvånad måste jag säga...
Men jag är nog inte helt på G än,känner mig forfarande,jag vet inte faktiskt hur jag känner mig,lessamer kanske?
Rörig?

Jag hoppas på en vändning snart men vet inte riktig hur, borde ta mig i kragen kanske,göra nåt roligt..
Men det sista så har det varit sovläge i soffan när jag har varit hemma och inget annat. Kan hävda att jag är trött,väldigt trött. Borde man inte piggna till när man sover så mycket?
Ajja det ger sig men det är verkligen tuffa tider...

En på jobbet frågade vad jag har för framtids planer nu när det är som det är. Och kan inte påstå att jag inte vet. Thailand december 2010,kanske? Någon som vill följa med kanske? 5 december-5 januari? Den som vill är välkommen att följa med,men det kanske bara blir jag?
Men i så fall gör det inget,jag ska bort,det är målet!

Saker och ting kan alltid bli bättre men trots allt så har jag haft/har det bra,det funkar ju. 
Det är kanske tur att man inte vet vad framtiden har med sig.

Men usch nu blev det deppigt igen,säger ju att jag måste ta mig i kragen..
Men nåt positvit hände ju i dag, jag vann 50 kr på triss!

Mitt i kaoset som är mitt liv för tillfället så har jag hittat en bra gammal låt fast med en ny artist,kanonbra.





Kommentarer
Postat av: Mia

Allt kommer att ordna sig till slut! Det gör det faktiskt, även om det känns tungt nu så ska du se att det kommer att BLI bra. Det är alltid lite tufft där emellan! Klart du ska dra till Thailand va det lider!

Stor kram från mig!

2009-10-28 @ 18:58:04
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0