En ny trogen följeslagare i mitt liv


och det är en kopp te! Ja en kopp te som följer mig varje dag här hemma,framförallt nu när jag är förkyld. Men även annars så följder den mig min stora fina vit/gröna kopp från Indiska som jag tycker så mycket om...

Ja förkyldningen är kvar men jag mår lite bättre i dag än vad jag gjorde i går,ska ju träffa Åsa om en stund men frågan är om hon verkligen VILL träffa mig i dag. Vill och vill men hon är väldigt känslig för förkyldningsbassulusken..
Jag får ringa och fråga henne..

Trots att jag inte alls var så pigg i går så fick jag massor gjort! Med studierna i alla fall,så pass att jag inte tänker läsa i dag,joo jag ska läsa lite i kväll för min svägerska är så snäll och skriver ut lite åt mig...
Men annars så känner jag att jag ligger jättebra i fas och det känns toppen! Halleluja!

I går på kvällen gick jag hem till syster yster och kollade in deras nya lägenhet och den var jättefiiin och de trivs jättebra! Det blev en hel del skratt denna kväll faktiskt och de behövdes mitt i förkyldningen och litteraturen! Hade dock ingen inflyttningspresent till dem men de får jag ordna till...

Idol ha ju dragit igång igen,jag har inte sett alla avsnitt med detta var ju helt underbart,han trodde verkligen att han var såå bra men hans reaktion när han blir neckad är ju underbar!



Enjoy....




Kommentarer
Postat av: Din syster!

Behövs inte ju! Bara glad att du ville komma! :) men hur fan gör du när du lägger ut film från youtube!? LÄR MIG! haha

2009-09-17 @ 12:33:39
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0