Friday I´m in love


Kära fredag va du är underbar!
Jag har längtat efter dig,du innebär denna helg att det är ledighet som gäller och det är efterlängtat! ♥

Förkyldningen är fortfarande kvar men det var bara att bit ihop för det var seminarium i dag och detta är OBLIGATORISKT! Ett big no no att missa,för det innebär kompleteringar och det vill jag inte ha! Usch,det ska försökas undvikas så mycket som möjligt...

Men nu är det fredag och min trogen följeslagare är med mig i soffan. Jag passar på att kurera mig innan Åsa kommer och hämtar mig för i kväll ska töserna ut och förlusta sig,äntligen ska vi komma till skott!
Jennie,Madde,Linda,Åsa och jag och middag på Mingus,det ska bli myyys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0