Gick över gatan och sen var det kört..


Det knackde till i ryggen och sen dess så har jag ont! Att böja mig är det värsta och sitta,snacka om att hela rygg och rumpa sover. Att gå hjäper ju men ajaj innan det mjuknar upp...
La mig på golvet  när jag kom hem igår för att sträcka ut ryggen och de bara knastra,ingen härlig känsla kan jag säga.
Men det ger sig väl snart....

Kom hem från skolan,åt lite snabbt och sen så har jag legat i soffan,är såå trött!
Och nu sitter jag på jobbet,ska snart krypa ner under täcket.
Fryser som bara den,det har varit kallt hela dagen ta mig tusan!

Ryggen känns fortfarande inte rolig,behöver knäcka till den rejält! Någon som kan hjälpa mig med det tro?

Nä nu får jag ställa mig upp innan ryggen går sönder...


God night



Kommentarer
Postat av: Jolene

Be Glenn som är så lång att lyfta dig. Han håller om din överkropp och dina armar och lyfter dig medans du slappnar av. Det sträcker ryggen jättebra. =)

2009-09-24 @ 11:19:26
URL: http://jolin247.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0