Kl är 13:17


och jag sitter i soffan,har inte gjort något vettigt men sen så blev det ju en ganska lång sovmorgon idag...
Fredagkvällen var toppen! Började kvällen hos Ingela och Stefan men vin och massa prat och skratt. Vid 22 tiden åkte vi till Lidköping och folkets park,där spelade Larz Kristers! Haha
De var faktiskt bra,men pratade massor! Alldeles för mycket! Men skoj var det! Mycket skratt och dans! Ja om man nu kan kalla det för dans! Jag skulle verkligen behöva gå en danskurs,fy vad dålig jag är på att dansa!
Men roligt var det!
Var väl hemma runt halv 3 i morses...




Jag blev ledig från jobbet i dag! Inga barn förrens i morgon! Det händer inte alltid! Men gött!! Så jag i dag får det bli lite städa och sen tror jag att jag ska se nya Johan Fack filmen! Den verkar bra....

Kollar på tv 3. Handlar om överviktiga ungdomar, en är 17 år och väger 368 kg.Hur är det ens möljigt?
Verkar som en bra documentär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0