OnSdAg


Pratade precis med Åsa i telefon,bestämde att vi skulle ta en prommenad och en kopp kaffe i morgon.Det är alltid lika roligt att träffa Åsa...

I dag har dagen gått till att plugga än så länge,Didaktiska studier är boken som jag har läst. Intressant faktiskt. Barn lär sig genom leken.
Jag har lite mer kvar att läsa men jag har ett problem,den ena boken jag lånade är av fel årgång 1998 och jag behöver ha 2007,what to do???
Jag får helt enkelt kopiera det kapitlet som jag behöver och läsa det i efterhand.Sen behöver jag kopiera lite  mer,trodde verkligen att jag hade allt men jag får skylla mig själv när jag är så klantig...
Måste bli bättre på detta!! Det är ett måste!!

Så jag får läsa det jag har och ägna mig åt att renskriva lite...

Såg filmen I taket lyser stjärnorna i söndags,den var så otroligt bra! Den handlar om en tonårstjej vars mamma har cancer...




Nä nu ska jag fortsätta plugga men jag borde äta nåt med men vad??


Kommentarer
Postat av: Berta

Paaaj :P

2009-09-16 @ 15:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0