Som ett utsketet äpple

mår jag i dag! Ont i halsen,förkyld och ont i huvudet!
Det var ju det här som jag inte har tid med..
Men det är inget att göra åt,får krypa ner under filten och läsa litterartur i stället. Försöker kurera mig med en kopp te nu, mitt Selam Lagerlöf te som är så ljuvligt.Köpte det i Väärmland när vi var på Mårbacka.Nästa år ska jag köpa på mig flera påsar så de räcker hela vintern,för så mycket som jag dricker av det så lär det vara slut snart...


Patrik Swayze är död. Det är sorgligt,han var ju den som var min  favorit på 80-talet ,kan inte räkna hur många gåner jag har sett Dirty Dancing..
Men han är på ett bättre ställe,där han slipper vara sjuk och ha ont mera..



Detta är min absoluta filmfavorit!
No one put´s Baby in the cornor.


Kommentarer
Postat av: Berta

Och jag som grät när jag va liten för att han aldrig skulle bli min...:(

2009-09-15 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0