Tisdagmorgon


Natten är avklarad på jobbet och här sitter jag med färska frallor och mitt älskade te! Jag äter inte så mycket bröd längre men de senaste dagarn så har jag varit sugen på färska frallor så i dag efter jobbet åkte jag till Mössebergsbagaren och kötpe frallor. Satt som en smäck.

Det regnar ute och det är mörkt,jag har tända ljus på bordet så nu är hösten verkligen här,och det gillar jag. ♥
Men i dag är det hårplugga som gäller till ca halv 12 för sen så ska jag åka med Milo och Gabbi till Säve flygplats för Gabbi ska till London några dagar,det hade ju inte varit helt fel. Dit ska jag åka igen,absolut!

Känner att det där irritationsmomentet bara blir värre och värre,jobbigt är vad det är men var eller hur ska man tackla det?
Jag funderar och funderar men aa vad ska man göra??

Skolan känns faktiskt lättare nu,lite roligare. Folk börjar prata mer och mer,den där första spänningen har släpp och det funkar bra att plugga man har ju hela tiden dåligt samvete men det får man bara släppa man får göra så gott går,kan inte göra mer än så men det kommer nog att gå bra...

Nä nu ska jag börja plugga...




Robbie Williams  Bodies






Kommentarer
Postat av: Berta

Irritation är inte bra, det suger bara massa kraft, ring eller skriv om du vill prata av dig!



Kram

2009-09-22 @ 16:01:24
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0