Torsdag


Stunden i skolan i dag var kort,9:15-10:00.
Kändes nästan knäppt att åka dit men jag tog mig en tur till maxi och köpte en tröja på Gina Tricot i efter. Och ett pennfack på Ica.
Så nu har jag suttit här och skrivit ner min första inlämningsuppgift,mina reflektioner om proffesionalitet och lärarkompetens.
Känner lite smått oro över denna ,jag är inte alls bra på att skriva ner och reflektera.Men vad kan bli fel egentligen? Det är ju mina egna tankar om det som de vill veta. Och hur fel kan det vara?
Men om det skiter sig så får jag bara göra om den....

Så nu ska jag låta skolan vara för i dag,för jag ska hämta syskonbarnen kl 15 så vi får mysa lite,jag och Emelie om inte annat.

Men en sak som jag MÅSTE göra är att åka och handla! Vet inte när jag riktigt handlade sist,nu ekar det i både kyl och frys men fy vad tråkigt det är. Får ta det i morgon efter skolan. 

Jag vill gå på bio i helgen,Nya Beck filmen hade inte varit fel!

Nä nu är det kaffetajm,hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0