Torsdag.


Jag har pluggat ta mig tusan hela dagen,jag e redig faktiskt men nu börjar de bli seg så jag lägger ner det för i dag,får reflektera lite.
Läroplanen är rätt bra allt läsa då och då faktiskt..

I kväll kommer Hetta hit och kollar på Idol,får se vad jag kan hitta i mina tomma skåp i köket som jag kan bjuda henne på..

Läste en rolig artilkel på aftonbladet.Rolig och roligt det kunde ha gått illa men i vissa lägen får man skylla sig själv faktiskt.

Onanerade när lastbilen välte
Den holländske lastbilschauffören misstänks ha kört drogad när han körde in i mitträcket på riksväg 40 utanför Borås. Nu avslöjas att han onanerade då olyckan inträffade.



Tur att man inte vet vad folk sysslar med när de är ute i trafiken..





Kommentarer
Postat av: madde

OJSAN DÅ!

2009-09-24 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0