Alice in wonderland & Avatar

                               

Såg Alice in Wonderlan häromdagen och blev smått besviken måste jag säga,jag älskar ju Johnny Depp filmer och hade stora förväntningar på denna film. Tyckte den kändes rörig.Men Johnny var ju som vanligt underbar!

                               

Ja,vad ska jag säga om denna film? Hade inga förväntningar alls,tyckte faktiskt att den var jättedålig.Blev förvånad för jag brukar gilla sådan här filmer,men jag kanske ska se den en gång till så kanske jag förstår tjusningen i den,det alla pratar om.


Kommentarer
Postat av: Marie

När hörde du av dig senast när de vankades mys??? =D Mhmmmmm girlfriend ;P

2010-04-27 @ 22:22:23
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Joackim

Nja, båda filmerna är överskattade.

Alice i underlandet var väll mer ögongodis för Tim Burton fans.

Avatar är väll mer för specialeffekts kåta. Avatar är en kopia av Dansar med vargar.

2010-05-19 @ 13:07:55
URL: http://jagiformavtext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0