För en tid...

...sen så sa en kompis,som är sjuksköterska till mig att hon tror att har en sjukdom som visar sig på så sätt som de symtom som jag har och i lördags så sökte min svägerska och jag om denna sjukdom på nätet och hittade en sida där alla symtom fanns och en massa ja och nej frågor och hade man 20ja av dessa så skulle man uppsöka läkare. Och jag hade betydligt fler symtom än 20.
Så det är dags att ta sig i kragen och gå och ta lite prover!
Jag är så velig när det gäller stick i fingrar och armar.Jag blöder som tusan,för pulsen slår så! usch!
Men det är bara att göra det,jag måste! 

                                           



Ska bli spännande att höra vad de säger på försäkringskassan idag.....

Dag 7

Kommentarer
Postat av: Hetta

Va duktig du är, men är det inte mer än 7 dagar? Jag åkte ju för fan för 7 dagar sen och då va det ju redan igång? Kämpa på, du klarar det;) kram kompis

2010-04-20 @ 17:22:39
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0