vÅr

Kan det vara så att våren är på väg med stormsteg?
Det är ju helt underbart ute,solen värmer ju.
Tog ett kort när jag var ute på en prommenad i förmiddags..
Det är så skönt att gå,värken i ryggen försvinner för stunden,och det gillar jag.

                               

Var hos sjukgymnasten i dag,det är så skönt att strecha ut ryggen i vattnet,simma lite och gå runt i poolen.
Japp jag går i poolen.Låter knäppt med det är super skönt. Funderar seriöst på att köpa ett simkort på badet,inte för att gå i poolen dock men simma.För det är faktiskt skönt att simma.
1200 kr för ett helår,det är tycker jag låter bra,då ett 10 kort kostar 500 kr. Jajja får fundera vidare lite på det..

I morgon måste jag ta mig till stan,ruvar på en hemlighet som jag inte kan skriva här för det jag vet ju att ¤¤¤¤¤¤¤ kikar in här ibland,och vi vet alla hur nyfiken ¤¤¤¤¤ är. Hhihi







Kommentarer
Postat av: Mia

Usch vad jobbigt med ryggen! Jag har själv lite problem med min men absolut inte så ont som du har för jag kan ju jobba... Mitt beror ju på kulan så lite gravidövningar ska nog göra biffen =) Men det jag skulle komma till är att SIMMA är ju underbart vid ryggont. I vattnet tycker jag att det onda nästan försvinner en liten stund! Ha det så gott du kan och hoppas du blir frisk snart!

2010-04-08 @ 05:48:39
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0