Då var biljetterna kirrade!


Då var nya veckan igång på allvar!
Känner för en prommenad i det fina vädret,jag vet att det snöar men jag tycker det är fint,men jag har lite att greja men här hemma så det får bli lite senare.

Satt i telefonkö på ticnet i 40 min i går för att boka biljetter till Green Day,äntligen när de svarar så lägger min telefon av,blev knäpptyst! Typiskt!Jag måste nog köpa ny telefon,den ligger på laddaren hela natten och ändå funkar den inte.Spelar ingen roll om jag byter batteri.
 Men det fixade sig ändå och biljettena är kirrade!!
Vi ska på GREEN DAY, igen!!!
De är grymt bra på scen,och denna gång ska jag ha med kameran! Den glömde jag sist!
Ska bli jättekul.

Sen pratade jag och Madde om Roxette,det hade ju varit grymt kul!

                                  

Äntligen så har jag fått tid hos sjukgymnasten! Blir allt stelare och stelare för var dag som går,framför allt när jag har jobbat.När jag kommer hem och slappnar av så kan jag knappt röra mig på kvällen. Men det blir förhoppningsvis bättre. Har aldrig varit hos en sjukgmnast,vad gör de egentligen?

I dag ska det tvättas kläderoch det är inte en sekund för sent,nu börjar det bli tomt på kläder och det ska  grejas lite,sen blir det en lite fika med Linda innan jag börjar jobba kl 18.
Vad ska det blir för lunch i dag då?

                                               
                                                       ♥  GrEeN DaY  UlLeVi 5 JuNi 2010 ♥

Nä nu ska jag ringa Emelie och kolla läget med henne.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Låter kul med Roxette........det kan jag oxå tänka mig....om Ni ska boka biljetter tänk på mig då!!

2010-02-23 @ 10:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0