Lämnar denna tunga vecka bakom mig men kommer alltid minnas den...

Söndagkväll och jag sitter i soffan och gör ingenting,känner mig helt slut,trött som bara den. Denna veckan har varit en av det jobbigaste på länge.

Begravningen i torsdags var så fin,kyrkan var full av många vackra rosa blommor och männisor.Så vackert.Men ofattbart,kändes overkligt..
Kände mig helt tom,och tårarna rann ner för mina kinder hela tiden,kunde inte stoppa dom.Alla vackra salmer och Bruce Springsteen på orgel,så vackert. 

Vid graven,det var då det verkligen sjönk in,att hon verkligen är borta. Har nog inte velat fatta det innan.Det var tunga steg som tog mig fram till kistan för ett sista farväl,det enda jag fick fram var ett Hej då Åsa.
Det finns inga ord som kan förklara hur omtyckt hon var...
Jag kommer alltid minnas henne med ett leende på läpparna.
Jag kommer sakna alla våra fikastunder då vi pratade om allt mellan himmel och jord,skrattade och grät.

Jag tycker att alla ni som vill  ska skänka en slant till bröstcanserfonden.



I lördags samlades hennes vänner för en minnesstund hemma maken P,var faktiskt nervös innan,har inte varit där hemma utan henne. Att veta att hon inte var där kändes tungt,men åå va härligt det var. Vi skrattde och pratade,fick reda på saker om henne som jag inte visste innan.
Tack snälla P för att du bjöd in mig på denna speciella fina kväll!



Kommentarer
Postat av: Din syster

Det finns inget bra man kan säga i detta mer än att jag finns om du vill prata eller gråta.



Tack för en underbar helg. Hoppas den fick dig på lite bättre humör.



Jag älskar dig.

2010-02-07 @ 22:28:01
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Mia

Kram till dig!

2010-02-10 @ 18:47:08
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0