Älskade sopkvast,va du är bra

Snö,sön och åter snö. Jag gillar verkligen vintern men nu börjar även jag tröttna. I dag när jag skulle åka iväg så fick jag som alla andra skotta fram bilen med en SOPKVAST. Japp jag har sopat fram bilen idag.
Kom ingenstans på en halvtimme. Tillslut kom en äldre granne fram och hade med sig en spade.
Det ser ut som att du behöver lite hjälp...
Jo tack...

Så efter lite grävande så kom jag äntligen iväg. Helt otroligt! Jag var verkligen genomblöt...
Men tillslut så kom jag ju fram till Madde,som bjöd på fika. Det är alltid lika kul att träffa henne och nu måste vi komma igång med träningen igen du! hihi

Jag måste säga att helgen går alldeles för fort,man hinner ju knapp slappna av innan det är söndagkväll igen och det är dags för en ny arbetsvecka igen. Men på mitt nya schema så kommer jag att vara ledig ALLA fredagar! Fatta va gött! Alla! ♥

Var hemma hos broder på eftermiddagen för att visa Miss E mina gamla glasögon jag hade som barn. Och att man får låta barnen har så grymt fula glasögon är inte klokt,detta 80-tal alltså! De är verkligen fula.Ena paret är blåa och de andra är i metall. Tänk att jag som fyraåring gick runt i metallglasögon?
Tur att glasögon marknaden utvecklas.

                                      

Ja ni ser själva.....


Kommentarer
Postat av: Berta

haahaha dom va ju söta!

2010-02-21 @ 18:25:12
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0