Grattis!!!

I dag fyller fasters stora tjej Emelie 4 år! 4 år! Det är inte klokt,var ju inte längesedan vi hälsade på henne när hon låg på BB alldeles nyfödd!

Innan vi for till Emelie för att kalasa så starta inte bilen,den var stendö! Hände inget! Ringde Storebror om startkablar,han hade inga men mormor som var hemma hos dem hade! Så han kom och han grejjade och jag gasade för fullt! Du får inte gasa sååå!! BATTERIET KAN SPRÄNGAS!!! ojoj! Det visste inte jag! Men pärlan piggnade till och tog oss till kalaset... Inte så konstig,har ju knappt använt bilen under januari månad..
Tack broder!

Vi bjöds på jättegoda kakor och finfin tårta. Vi skrattade och hade roligt,vilket var ett tag sen för min del. Många fina presenter fick hon.





Men nu är det söndagkväll och jag är dundertrött,ska faktiskt ta och lägga mig.Tableterna jag fick utskriva när jag var hos läkaren tar musten ur mig helt,känner mig helt lealös  hela kroppen.Otäck känsla. Men läkaren sa att jag borde känna att värken i nacken skulle försvinna nästan direkt,och det kan jag inte hålla med om. Värker som aldrig förr.Men denna vecka blir det jobb,eller jobb,jobbar bara 2 dagar,tisdag och fredag.
I morgon ska jag ta mig i kragen och ta en prommenad till Linda på lite fika.
Nä nu ska jag ta mina piller och hoppa ner i bingen..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0