Härlig morgon

Nu sitter jag här mätt i magen,funderar på vart min cykelpump tagit vägen. Visst är det jobbigt när man vet att något ska finnas men vill hittas??
Funderar,letar,funderar...
Hittar den verkligen inte...
Var ju faktiskt sugen på att cykla lite i dag,till Liza och sen till jobbet.
Ajja den dyker väl upp..

Till frukost i dag blev det en omelett med bacon och champinjoner men den slutade som äggröra. Att göra omelett är inte min grej,får inte ihop den ordentligt,kanske skulle börja göra den i ugnen istället,och en kopp kaffe.

Till lunch blir det fläskkotlett med sallad och coleslow.

Om inte cykelpumpen dyker upp bllir det en prommenad istället för en cykeltur.

Gabbi,låter härligt att du kommit igång ordentligt med löpningen. Jag promenerar ovh promenerar.
Nu är kaffet slut och reprisen av mitt favvoprogram är Biggest loser,är slut,dags att tag i gaderobeb innan tvättiden börjar kl 12.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0