v 23


och 5 veckor kvar till semstern!
 Hoppas dessa veckor går fortare än fortast!
Fast jag ska ju bara ha 2 veckor och de kommer ju bara flyga iväg,tyvärr.
1 vecka ska spenderas i Landskrona och Ystad
med Milo & CO.
Ska bli himla kul!
Sen så kanske det blir några dagar i Värmland hos faster
men måste bara kolla om jag kan ta ledigt helgen
v28,det är ju måttligt kul att jobba lördag och söndag
när man går på semster.
Men det ska nog lösas,jobbar extra på onsdag när vi ska på studiebesök
i  Trollhättan och sedan ikea i Göteborg. Så det plockar på
med timmar,börjar ju jobba kl 18-07 så det blir heldag verkligen.
Men kompen sitter finfint!

Borde ta tag i lite städning innan jobbet men har verkligen ingen lust i dag,
ingen alls.

I dag fyller Gabbi hela 21 år!
GrattisGrattis

Härligt att spendera sin födelsedag i London,det vill jag med!!
Hoppas du får en toppendag,ringde dig men fick inget
svar så du kanske är ute på något
roligt!





Kommentarer
Postat av: Milo

Hahaha!! Vilken himla snygg bild på min dotter!! Å hon fyller 21......inte 22!!



Kram

2010-06-07 @ 20:05:35
Postat av: Gabbi

haha fin bild hurru. taaack! :D

2010-06-08 @ 00:33:06
URL: http://iamperfectlylonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0