Hujedamig

vad livet känns tråkigt för tillfället..
Jag funderar och funderar,det måste bli en förändring,jag tänker inte ha det så här mer.
Jag ska kolla upp vad det finns för andra alternativ,vill ju stanna egentligen men har insett att det kommer att fortsätta så här och jag vägrar! Någon jävla måtta får det faktiskt vara. Trodde faktiskt inte att jag skulle säga detta men jag är så otroligt less på det,och vad det är går jag inte in på här,men det är en stor del av mitt  liv.Finner faktiskt inga ord för det förutom att jag är såå arg och besiviken.

Annars då?
Var på after work i Skövde i fredags,lika roligt som alltid.God mat,god dryck och trevligt sällskap är aldrig fel.After work är något som bör göras minst varanan fredag egentligen.
Som alltid så har lediga helgen bara försvunnit,poff.
Ändrade här hemma i hallen och sovrummet,och detta tog min axel verkligen stryk av kan jag säga.Ajaj men jag får skylla mig själv när jag ska ha så bråttom hela tiden.

Jag,syster och moder var ute och åkte i lördags,och det är en hel historia i sig,men det slutade med att vi hamnade på loppisen i Iogt huset,och JAG köpte en spegelbricka i silver som ligger så fint på vardagsrumsbordet.

Men i  dag är det jobb som gäller och teckenspråkskurs.

Längtar som en tok efter lediga dagar..
Hur ska jag klara mig som funderar på att enbart ta semseter 2 veckor i sommar!?!?
Usch det ska jag inte ens tänka på nu!

                                               

En prommenad hade varit skönt nu,rensa skallen lite,funderar precis hela tiden,kan inte släppa det,inte bra..

                                                                     


Kommentarer
Postat av: Berta

om du har tråkigt kommer jag med en flarra vin och livar upp dig lite;)



är hemma i falköping nu, slår en plingeling i veckan



Puss och kram

2010-03-08 @ 17:58:45
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0