Prick till Prick

Sitter här och njuter av en god kopp kaffe men jag saknar dock lite irish cream,var ett tag sen det tog slut,borde köpa nytt.
Att komma hem i dag var helt underbart,mer underbart än vanligt. Det verkligen skrek i hela kroppen att jag ville hem. När man jobbar 17-11 så känner man sig redigt ofräsch kl 10:30.Man vill bara hem och slänga av sig kläderna och in i duschen. Och det var precis vad jag gjorde! Skulle egentligen gjort några ärenden åt jobbet men det fixar vi på lördag istället.

I morgon är det dags för sjukgymnasten igen,tycker att jag stretchar nacken för fullt men jag vet inte om det hjälper,igår hade jag fruktansvärt ont,under hela apt mötet så kändes det som att nacken skulle lossa från kroppen. Det är verklgen lessamt att det inte ger sig,OCH mitt ansikte!! Jag ser ut som en prick till prick teckning! Fattar inte vad det kommer i från då???
Har aldrig någonsin haft problem men finnar/pliter tidigare! Kan knappt med att gå ut snart!
Usch säger jag.....

                                            


Äntligen så känns det som att våren är på väg,me like!!

Såg filmen Äntligen Midsommar häromdagen,den var faktiskt helt ok..
Se den om du inte gjort det än..

                                                        


Kommentarer
Postat av: Mia

Konstigt med dina prickar att du fått dem... Har du kanske ätit något annorlunda, eller kanske någon medicin eller så?



Hoppas nacken blir bättre. Provade du någon spikmatta?

2010-03-10 @ 15:38:54
URL: http://jakobochmiashus.blogg.se/
Postat av: Marie

Sluta kleta en massa tandkräm i facet!!!! =D

2010-03-12 @ 10:09:07
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0