Shopping & kaffesugen

Efter att ha pratat med Gabbi i går så blev jag grymt sugen på att göra tatueringen som jag velat ha i flera år,så jag bjöd in mig själv till Gabbis tatuerare på söndag för att kolla läget. Ska bli spännande...

Sitter här med en goood kopp efterlängtad kaffe,vid halv 4 på jobbet så var suget ganska stort då jag inte druckit kaffe på hela dagen! Så nu njuter jag verkligen.Att det kan vara så gott med kaffe? Det hade jag aldrig trott för ett par år sedan,för jag var hela 25 år när jag blörjade dricka kaffe! Och jag har inte ångrat mig en sekund.

Men  jag vet inte hur det är för er men jag måste vara sugen på kaffe,annars så kan det kvitta,ibland kan det gå en vecka innan jag dricker kaffe. Att dricka kaffe för mig går i perioder. Klarar mig ju inte utan mina goda teer heller.

Jag är så dundersugen på att shoppa massa vårkläder!
Sa det på jobbet i går,Madde svarade snabbt:är du ledig på torsdag??
Haha nä tyvärr,men shopping får vänta tills lönen kommer för att leva på en lön för 7 hela arbetsdagar och 3 veckors sjuklön är ingen höjdare,helt bedrövligt faktiskt. Men som tur är så är ju inte alla månader sådana.
Men när lönen väl kommit så ska ni se att suget försvnnit. Självklart

Var ju faktiskt i Skövde förra veckan med Hetta och hittade en klänning på Gina Tricot som jag bittert ångrar att jag inte köpte. Har tänkt på den flera gånger,det är inte roligt när man är så velig att man måste gå och fundera på saken hela tiden,och det slutar ju alltid med att jag inte köper det jag vill ändå!

    

Det får kanske helt enkelt bli en tur till skövde igen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0